У цьому розділі ми відповіли на запитання, які у вас можуть виникнути при оформленні замовлення на сайті ROZMIR.IN.UA

 

ДОСТАВКА

1. Чи є у вас самовивіз; курь'єрська доставка або відправка в іншу країну?

Доставка здійснюється тільки на відділення "Нової Пошти" по всій території України. Самовивозу і кур'єрської доставки у нас немає. 

2. Коли відправите посилку? Чи зможете відправити сьогодні?

Посилки відправляються з понеділка по п'ятницю протягом 24-х годин після підтвердження замовлення. При підтвердженні замовлення до 13:00 з великою вірогідністю воно буде відправлено в той же день. Але в роботі можуть виникнути непередбачувані, незалежні від нас обставини (перенавантаження на складі через велику кількіть замовлень, технічні неполадки або збій роботи програмного забезпечення і т.д.), які затримують відправлення посилкок, тому в крайньому випадку замовлення будуть відправлені на наступний робочий день.

3. Які терміни доставки?

Доставка перевізником "Нова Пошта" здійснюється протягом 1-3 днів в залежності від розташування вашого міста відносно міста відправлення. Орієнтовні терміни доставки ви можете дізнатися на сайті "Нової Пошти".

4. Скільки днів посилка буде перебувати на відділенні "Нової Пошти"?

Термін зберігання посилки на відділенні "Нової Пошти" - 5 календарних днів. На 5-й день вашу посилку буде автоматично повернено назад відправнику без можливости пролонгації терміну зберігання. Просимо вас оформляти замовлення у відповідні для вас терміни і своєчасно приходити на відділення за посилкою.

5. Коли мені прийде номер ТТН?

Повідомлення з товарно-транспортної накладною (ТТН) вам прийде в день відправлення посилки після 19:00.

6. Як дізнатися, де зараз моя посилка? 

Відстежити статус і місцезнаходження посилки можна на сайті "Нової Пошти".

 

ОПЛАТА

1. Які є варіанти оплати товару?

У нас передбачено 2 варіанти оплати товару:

  1. Повна передоплата на карту ПриватБанк.
  2. Оплата на відділенні "Нової Пошти" з внесенням мінімальної передоплати за доставку.

Детальніше про способи оплати ви можете прочитати в розділі "Оплата і доставка".

2. Можна мені, будь-ласка, відправити замовлення без внесення передоплати? Я точно заберу.

Всі посилки відправляються тільки після внесення передоплати за доставку. Це пояснюється наступними причинами:

  • ви підтверджуєте свій серйозний намір купити товар, а не просто подивитись його на відділенні "Нової Пошти";
  • ви не відмінете своє замовлення в кінці робочого дня, коли замовлення вже було відправлено;
  • наші низькі ціні обумовлені тим, что не включають в себе додаткові навантаження на покриття витрат за незабрані товари, що робиться виключно для вигоди наших клієнтів;
  • якщо ви не впернені в розмірі, процес обміну буде швидшим, бо ви зможете одразу на відділенні НП відмовитися від отримання, а ми вже на наступний день відправимо вам іншу посилку з необхідним розміром.

3. Я не буду робити ніякої передоплати! Якщо ви зацікавлені продати мені свій товар, відправляйте без передоплати.

Ми часто чуємо у відповідь різні варіанти цієї фрази, і просимо зауважити, що наші умови були створені враховуючи багаторічний досвід роботи в online-продажах. Щоб уникнути шахрайства з боку конкурентів і недобросовісних клієнтів ми змушені зробити умови саме такими. Вони є однаковими для всіх клієнтів, тому що кожен клієнт для нас однаково важливий та цінний.

Якщо ви не згодні з нашими умовами - це ваше право. Це означає лише те, що ми не ваш магазин.

4. Де гарантія, що ви відправите товар?

Ми дійсно зацікавлені в тому, щоб відправити вам замовлення, щоб він воно сподобалося і щоб ви залишилися задоволені і розповіли про нас своїм знайомим і друзям, щоб ви робили покупки у нас знову і знову. Для цього ми щодня оновлюємо асортимент, отримуємо відгуки від клієнтів, ведемо сторінку в Instagram, вдосконалюємо і прискорюємо процес обслуговування клієнтів, доповнюємо і редагуємо інформацію на сайті. Для будь-якої людини має бути зрозуміло, що подібна робота не може проводитися з метою обману чи шахрайства.

Ми будуємо з покупцями довгострокові, довірчі відносини, тому будь-які аспекти роботи нашого інтернет-магазину, ви можете прокоментувати в розділі "Відгуки" у нас на сайті.

5. Як внести повну оплату / передоплату за доставку?

Реквізити банківської карти вам будуть відправлені в повідомленні після обробки замовлення.

Передоплату за доставку можна внести будь-яким зручним для вас способом: переклад через додаток Privat24, оплата через касу банку, через термінал, переклад з карти іншого банку.

Просимо звернути увагу, що при відправленні грошей може стягуватися комісія, тому вибирайте найбільш комфортний для вас спосіб переказу, враховуючи, що на рахунок повинна бути зарахована повна сума передоплати, зазначена в повідомленні.

6. Хто оплачує доставку?

Доставка оплачується покупцем. В окремих випадках оплату доставки за товар бере на себе магазин. Детальніше в розділі "Обмін і повернення".

7. Я вже відправив передоплату за доставку, чому в повідомленні з "Нової Пошти" сума вказана більше, ніж я очікував?

Розгорнуту відповідь на це питання можете прочитати в розділі "Оплата замовлень на Новій Пошті".

Коротку відповідь опубліковано нижче:

У повідомленні, яке приходить від "Нової Пошти" вказується повна сума оплати, яка включає в себе три окремих платежу:

  1. Сума післяплати (вартість товару, яка буде менше, ніж ціна на сайті, на суму внесеної вами передоплати).
  2. Вартість доставки (варіюється в межах від 50 до 80 грн. в залежності від ваги/об'ємної ваги посилки).
  3. Відсоток післяплати за переказ грошей, який дорівнює 20 грн. + 2% від суми переказу.

ПРИКЛАД РОЗРАХУНКУ:

  • ціна кросівок, які замовили на нашому сайті - 1 512 грн.;
  • сума передоплати, внесеної клієнтом - 120 грн.;
  • решта суми до оплати - 1 392 грн. + доставка за тарифои НП;
  • в повідомленні від "Нової Пошти" вказана сума до сплати - 1497 грн., яка містить у собі 1 392 грн. за товар, 57 грн. - вартість доставки, і 48 грн. - відсоток післяплати за переказ грошей.

8. Як заощадити і не переплачувати за накладений платіж?

Ви можете зробити повну оплату за товар на карту ПриватБанк, в цьому випадку на відділенні Нової Пошти вам потрібно буде сплатити тільки за послуги доставки посилки.

 

ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ:

1. Куди скаржитися, якщо виникла проблема?

Скарги приймаються виключно в письмовому вигляді на Viber / Telegram. Якщо у вас виникли проблеми з доставкою/оплатою та ін. сформулюйте ваше запитання і напишіть нам повідомлення. Скарги, що стосуються товару, приймаються до розгляду тільки з фото товару.

Просимо вас дотримуватися норм ділового спілкування в листуванні з менеджером. Нецензурна лайка, грубість і загрози не сприяють прискоренню розгляду вашого питання.

Ми завжди намагаємося в максимально-короткий термін вирішити вашу проблему, якщо така виникла.

2. Хто оплачує доставку в разі обміну / повернення товару?

Доставка оплачується покупцем при обміні / повернення товару належної якості. В окремих випадках доставку оплачує магазин. Детальніше в розділі "Обмін і повернення".

3. Як обміняти або повернути товар?

Заявки приймаються виключно в письмовому вигляді на Viber / Telegram. У телефонному режимі запити не розглядаються. Це дозволяє зберігати всю інформацію в листуванні щоб уникнути непорозумінь. Детальніше в розділі "Обмін і повернення".

4. Що робити, якщо не підійшов розмір?

  • якщо ви внесли передоплату за доставку, ви можете відмовитися від отримання посилки на відділенні "Нової Пошти", написати нам в Viber / Telegram для оформлення заявки на обмін;
  • якщо ви оплатили і забрали ваше замовлення, у вас є можливість протягом 14-ти днів здійснити обмін;
  • докладніше в розділі "Обмін і повернення".

 

ЗАГАЛЬНІ

1. Як оформити замовлення?

Всі замовлення приймаються через сайт або Viber / Telegram.

2. Як отримати додаткову консультацію?

Ми постаралися вже дати відповіді на питання, які у вас можуть виникнути. Якщо ви не знайшли потрібну інформацію в характеристиках товару, а також в розділах "Оплата і доставка", "Обмін і повернення", "Підбір розміру", "Знижки та бонуси", ви завжди можете написати нам в Viber/Telegram, вказаними на сайті.

Також варто додати, що за статистикою, щоб прочитати опис товару, вам потрібна одна хвилина і ще три, щоб ознайомитися з інформацією, яка вже вказана на сайті. Витративши максимум п'ять хвилин, ви дізнаєтеся всю необхідну для вас інформацію, будете мати швидко-оформлене замовлення, гарний настрій, нашу вдячність за увагу і величезний плюс до карми :)

3. Як визначитися з розміром?

Якщо ви не впевнені у вашому розмірі, то найнадійніший варіант його дізнатися - це заміряти довжину устілки способом, зазначеним на нашому сайті в розділі "Підбір розміру".

5. Як отримати знижку?

Для отримання персональної знижки вам потрібно бути зареєстрованим пользватель на сайті і зробити покупку на суму від 1 500 грн.. Детальніше про накопичувальну систему знижок ми написали в розділі "Знижки і бонуси".

 

Якщо ви не знайшли відповідь на запитання, яке вас цікавить, напишіть нам, і ми обов'язково додамо його до цього розділу.

Приємних покупок, ваш ROZMIR :)