ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Обміну та поверненню не підлягають товари, які були у використанні, а також товари, які втратили товарний вигляд, оригінальна упаковка ти ярлики яких відсутні або були пошкоджені.

Цей розділ не стосується товару, який продається з приміткою «Акція».

Зробити обмін / повернення товару можливо протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару та за наявності платіжного документа. Цей термін включає в себе день відправки і день отримання нами вашої посилки на пошті. Тому при відправленні товару на обмін / повернення враховуйте терміни доставки в зворотню сторону, що становить 2-3 робочих дня.

Відправки посилок на обмін / повернення здійснюється тільки "Новою Поштою". Будь-яких інших варіантів обміну не передбачено.

Магазин не несе відповідальності за посилки, відправлені не по процедурі, яка вказана в даному розділі. Будь ласка, дотримуйтесь нижчезазначених інструкцій для найбільш швидкого здійснення поцедури обміну / повернення.

ОБМІН

Заявки на обмін приймаються виключно в письмовому вигляді на Viber / Telegram +380935004091. У телефонному режимі запити не розглядаються. Це дозволяє зберігати всю інформацію в листуванні щоб уникнути непорозумінь.

Процедура обміну:

  1. Вам необхідно написати повідомлення на Viber / Telegram +380935004091 і вказати причину обміну.
  2. Якщо товар має фабричний дефект або брак, або магазиом було допущено помилку при відправенні товару, вам в діалог обов'язково потрібно відправити фото з підтвердженням даного факту. Заявки на обмін "з ваших слів" без педтвердження не приймаються.
  3. Після того, як менеджер обробить вашу заявку, вам буде відправлено повідомлення з даними для відправлення посилки.
  4. Надіслати товар потрібно тільки за адресою і на ім'я кур'єра, дані якого будуть вказані в повідомленні. Товар слід відправити в тій же пакувальній коробці, в якій ви його отримували в повній комплектації (ярлики, бірки і додаткова комлектація повинні бути повністю збережені і мати товарних вид).
  5. Відправка повинна бути оформлена звичайною посилкою БЕЗ післяплати.
  6. Посилки на обмін / повернення забирають 2 рази на тиждень. Після того, як кур'єр забере вашу посилку з пошти і перевірить, що взуття має товарний вигляд (не носили, коробка ціла), буде здійснено обмін протягом календарних 7 днів (як правило, ми намагаємося відправляти посилки на обмін протягом 2-3 днів з моменту отримання вашої посилки).
  7. При обміні товару, що не відповідає замовленню або товару неналежної якості, магазин компенсує ваші витрати на доставку в дві сторони. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар з фабричним дефектом або браком. До товарів неналежної якості не належать товари з залишками клею і дрібними зовнішніми відмінностями від фото на сайті. Для компенсації витрат на доставку товару неналежної якості вам потрібно разом з фото фабричного браку вислати фото чека з підтвердженням суми витрат на доставку.
  8. При обміні товару належної якості доставка оплачується покупцем.

 

ПОВЕРНЕННЯ

Заявки на повернення приймаються виключно в письмовому вигляді на Viber / Telegram +380935004091. У телефонному режимі запити не розглядаються. Це дозволяє зберігати всю інформацію в листуванні щоб уникнути непорозумінь.

Процедура повернення:

  1. Вам необхідно написати повідомлення на Viber / Telegram +380935004091 і вказати причину повернення.
  2. Якщо товар має фабричний дефект або брак, або магазиом було допущено помилку при відправенні товару, вам в діалог обов'язково потрібно відправити фото з підтвердженням даного факту. Заявки на обмін "з ваших слів" без педтвердження не приймаються.
  3. Після того, як менеджер обробить вашу заявку, вам буде відправлено повідомлення з даними для відправлення посилки.
  4. Надіслати товар потрібно тільки за адресою і на ім'я кур'єра, дані якого будуть вказані в повідомленні. Товар слід відправити в тій же пакувальній коробці, в якій ви його отримували в повній комплектації (ярлики, бирки і додаткова комлектація повинні бути повністю збережені і мати товарних вид).
  5. Відправка повинна бути оформлена звичайною посилкою БЕЗ післяплати.
  6. Посилки на обмін / повернення забирають 2 рази на тиждень. Після того, як кур'єр забере вашу посилку з пошти і перевірить, що взуття має товарний вигляд (ни носили, коробка ціла), буде здійснено повернення грошових коштів на картковий банківський рахунок на 7-й робочий день.

  7. При поверненні товару що не відповідає замовленню або товару неналежної якості, магазин компенсує ваші витрати на доставку в дві сторони. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар з фабричним дефектом або браком. До товарів неналежної якості не належать товари з залишками клейкої речовини і дрібними зовнішніми відмінностями від фото на сайті. Для компенсації витрат на доставку товару неналежної якості вам потрібно разом з фото фабричного браку вислати фото чека з підтвердженням суми витрат.

З повагою, ваш ROZMIR